Administrationen
Administrationen er åben for personlig betjening
mandage og torsdage 10:00 til 14:00
Telefonisk betjening
alle dage kl. 08.00 - 12.00
75 22 11 12 tryk 1
eller mail udlejning@aabvarde.dk
Der er altid tid til en snak
Skansen 8
Din vicevært - Driftskontoret
Driftskontoret, Egernvej 69 har åben :
Telefonisk betjening
alle hverdage fra kl.8.00 - 12.00 på telefon
75 22 11 12 tryk 2
Du kan også skrive til os drift@aabvarde.dk
Driftskontoret sørger herefter for at problemet bliver løst og rekvirerer eventuelt nødvendige håndværkere.
Driftskontoret har ansvaret for de udvendige arealer, installationer og beboerservice i dit område.
Det er også driftskontoret der tager sig af:
- nøgler
- vaskekort
- ind- og udflytninger
- fremvisning
- affald
SØPARKEN-HØJGÅRDSPARKEN
Om afdelingen
Søparken og Højgårdsparken er 95 boliger i et klynge og rækkehus koncept.
Boligerne er bygget i perioden 1984-1987.
Boliger på 3 og 4 rum har soverrum og badeværelser på 1. salen. Der er her intet toilet i stueetagen.
3 lejemål, Søparken 20, 22, 102, er 1 rums og ligger på 1. salen. Adgang til lejemålet er via udvendig trappe.
50 lejemål er 2 rums på 58.8 - 67 m²
30 lejemål er 3 rums på 76,4 - 85 m²
12 lejemål er 4 rums på 93,4 - 98 m²
Rækkehusene er meget populære, og mange lejer benytter råderetten til at forbedre deres bolig, og udearealerne.
Råderetten er særlig eget til at få lavet et nyt køkken. Søparken 25 har fået et nyt Vordingborg Køkken
Ventetiden til en bolig her er middel til svær - 2-5 år såfremt du er ny på ventelisten.
Området ligger mellem Gellerupvej og Gammel Roustvej, og har en smuk gang/cykelsti langs søerne og bag om til Ribevej, hvor Netto, Jysk, THansen, Idemøbler ligger.
Lykkesgårdskolen er nærmeste skole.
Afdelingsbestyrelsen
Afdelingsbestyrelsen kan du finde her
Afd. 17, Søparken/Højgårdsparken Velkomst skrivelse
Kunne du tænke dig at arbejde frivilligt i afdelingen og være med til at jeres afdeling er et dejligt sted at bo ?
Du kan læse mere i pjecen Ny i afdelingsbestyrelsen.
Husdyr
Afdelingen har besluttet at der må holdes husdyr (hund og kat), samt kæledyr f.eks. kanin i lejligheden. Er du i tvivl, så kontakt os.
Læs altid afdelingens husorden.
Husorden - Vedligeholdelse
Beboerne beslutter selv husorden i afdelingen på et afdelingsmøde eller ved urafstemning. Formålet med husordenen er at beskrive de hensyn, man nødvendigvis må tage til sine naboer, når man bor tæt sammen.
I husordenen er der tillige taget stilling til, om vi må holde husdyr i boligerne.
I husordenen kan der ikke stilles krav til den enkelte beboers opførsel, udover hvad der almindeligvis betragtes som rimelig adfærd, og den enkelte beboer kan ikke pålægges at udføre arbejdsopgaver, der ikke er nævnt i huslejekontrakten og vedligeholdelsesreglementet.
Råderetten
Alle beboere har råderet over deres bolig - det betyder, at man gerne må forbedre eller ændre sin bolig.
Der skal søges tilladelse hos AAB. Spørg driftkontoret inden du går igang, og hvis du er i tvivl. drift@aabvarde.dk
Vaskeri
Der er fælles vaskeri på Søparken 78
Ved indflytning har du fået udleveret en vaskebrink og en aktiveringskode. Ved fejl i vaskeriet , ring til Nortec 70256256. Se opslag i vaskeriet.
- Vaskeriet har døgnåben
- Vask koster for maskine 1 og 2 - kr. 14,90
- Vask koster for maskine 3 - kr. 19,49
- Tørretumbler koster 6,42 kr. pr. 10 min.
Priserne er opdateret 9.1.2023
Nyt fra afdelingen
På denne side kan du finde det nyeste fra afdelingen, dagsorden for det seneste møde samt referat herfra. Tidligere års møder og referater kan du finde i fanen dagsorden og referater.
AFDELINGENSMØDE:
AFDELINGSBESTYRELSEN:
Dagsorden:
Park Nyt
Udgivelse af
- Parknyt februar 2021
- Parknyt maj 2021
- Parknyt sommer 2021
- Parknyt efterår 2021
- Parknyt januar 2022
- Parknyt april 2022
- Parknyt juni 2022
- Parknyt efterår 2022
- Parknyt forår 2023
- Parknyt sommer2023
- Parknyt efterår 2023
- Parknyt forår 2024
- Parknyt august 2024
Markvandring
- ref 2021
- ref 2022 - forår - efterår
- forår 2023
Dagsorden og referater
Her kan du hente og læse om tidligere afholdte møder, indkaldelse - dagsorden - referater.
Senest afholdte møde vil altid ligger under Nyt fra afdelingen, og flyttes til denne side, når der kommer et nyt møde
- Dagsorden 23092020 - Husk tilmelding grundet Covid19 Forslag til dagsorden
- Dagsorden 29092021 - Forslag til mødet
- Dagsorden 20092022 - Forslag lukket 06092022
- Dagsorden 20092023 - Forslag lukket 06092023 Forslag forretningsorden
- Referat afdelingsmøde 2019
- Referat afdelingsmøde 2020
- Referat afdelingsmøde 2021 - beretning
- Referat afdelingsmøde 2022 - beretning
- Referat afdelingsmøde 2023
AFDELINGSBESTYRELSEN:
- Dagsorden afd bestyrelsesmøde 18102022
- Dagsorden afd bestyrelsesmøde 15022023
- Dagsorden afd bestyrelsesmøde 19042023
- Dagsorden afd bestyrelsesmøde 06072023
- Dagsorden afd bestyrelsesmøde 19102023
- Dagsorden afd bestyrelsesmøde 25012024
- Dagsorden afd bestyrelsesmøde 21032024
- Dagsorden afd bestyrelsesmøde 25052024
- Konstiuering af afdelingsbestyrelsen 2019
- indkaldelse afdelingsbestyrelsesmøde 1. 2021
- afdelingsbestyrelsesmøde - referat afdelingsbestyrelsesmødet 13062022
- ref afd best. møde 18102022
- ref afd best møde 15022023
- ref afd. best møde 19042023
- ref afd. best møde 06072023
- ref afd best møde 19102023
- ref afd best møde 25012024
- ref afd best møde 21032024
- ref afd best møde 29052024
- ref afd best møde 26082024
- Driftskontoret har den 9.3.2022 sendt en liste til håndværkeren, over de 50 lejemålsadresse, som vi har været i kontakt med. Håndværkeren vil lave en registrering af ovenlysvinduerne, og vi kan herefter få et overblik over restlevetiden for disse på hver enkelt bolig, og derved få lavet en videre plan.