Administrationen

Administrationen er åben for personlig betjening

mandage og torsdage 10:00 til 14:00

Telefonisk betjening

alle dage kl. 08.00 - 12.00

75 22 11 12  tryk 1

eller mail udlejning@aabvarde.dk

Der er altid tid til en snak

Skansen 8 

 

 

 

 

 

Din vicevært - Driftskontoret

Driftskontoret, Egernvej 69 har åben :

Telefonisk betjening

alle hverdage fra kl.8.00 - 12.00 på telefon

75 22 11 12 tryk 2

Du kan også skrive til os drift@aabvarde.dk

Driftskontoret sørger herefter for at problemet bliver løst og rekvirerer eventuelt nødvendige håndværkere.

Driftskontoret har ansvaret for de udvendige arealer, installationer og beboerservice i dit område.

Det er også driftskontoret der tager sig af:

  • nøgler
  • vaskekort
  • ind- og udflytninger
  • fremvisning
  • affald

 

SØPARKEN-HØJGÅRDSPARKEN

Om afdelingen

Søparken og Højgårdsparken er 95 boliger i et klynge og rækkehus koncept.

Boligerne er bygget i perioden 1984-1987.

Boliger på 3 og 4 rum har soverrum og badeværelser på 1. salen. Der er her intet toilet i stueetagen.

3 lejemål, Søparken 20, 22, 102, er 1 rums og ligger på 1. salen. Adgang til lejemålet er via udvendig trappe.

50 lejemål er 2 rums på 58.8 - 67 m²

30 lejemål er 3 rums på 76,4 - 85 m²

12 lejemål er 4 rums på 93,4 - 98 m²

Rækkehusene er meget populære, og mange lejer benytter råderetten til at forbedre deres bolig, og udearealerne.

Råderetten er særlig eget til at få lavet et nyt køkken. Søparken 25 har fået et nyt Vordingborg Køkken

Ventetiden til en bolig her er middel til svær  - 2-5 år såfremt du er ny på ventelisten.

Området ligger mellem Gellerupvej og Gammel Roustvej, og har en smuk gang/cykelsti langs søerne og bag om til Ribevej, hvor Netto, Jysk, THansen, Idemøbler ligger.

Lykkesgårdskolen er nærmeste skole.

 

Galleri

Afdelingsbestyrelsen

Afdelingsbestyrelsen kan du finde her

Afd. 17, Søparken/Højgårdsparken Velkomst skrivelse

Kunne du tænke dig at arbejde frivilligt i afdelingen og være med til at jeres afdeling er et dejligt sted at bo ?

Du kan læse mere i pjecen Ny i afdelingsbestyrelsen. 

Husdyr

Afdelingen har besluttet at der må holdes husdyr (hund og kat), samt kæledyr f.eks. kanin i lejligheden. Er du i tvivl, så kontakt os.

Læs altid afdelingens husorden.

Husorden - Vedligeholdelse

Beboerne beslutter selv husorden i afdelingen på et afdelingsmøde eller ved urafstemning. Formålet med husordenen er at beskrive de hensyn, man nødvendigvis må tage til sine naboer, når man bor tæt sammen.
I husordenen er der tillige taget stilling til, om vi må holde husdyr i boligerne.
I husordenen kan der ikke stilles krav til den enkelte beboers opførsel, udover hvad der almindeligvis betragtes som rimelig adfærd, og den enkelte beboer kan ikke pålægges at udføre arbejdsopgaver, der ikke er nævnt i huslejekontrakten og vedligeholdelsesreglementet.

Råderetten

Alle beboere har råderet over deres bolig - det betyder, at man gerne må forbedre eller ændre sin bolig.

Der skal søges tilladelse hos AAB. Spørg driftkontoret inden du går igang, og hvis du er i tvivl. drift@aabvarde.dk

 

Vaskeri

Der er fælles vaskeri på Søparken 78

Ved indflytning har du fået udleveret en vaskebrink og en aktiveringskode.  Ved fejl i vaskeriet , ring til Nortec 70256256. Se opslag i vaskeriet.

  • Vaskeriet har døgnåben
  • Vask koster for maskine 1 og 2 - kr. 14,90
  • Vask koster for maskine 3 - kr. 19,49
  • Tørretumbler koster 6,42 kr. pr. 10 min.

Priserne er opdateret 9.1.2023

 

Nyt fra afdelingen

På denne side kan du finde det nyeste fra afdelingen, dagsorden for det seneste møde samt referat herfra. Tidligere års møder og referater kan du finde i fanen dagsorden og referater.

 

AFDELINGENSMØDE:

 

AFDELINGSBESTYRELSEN:

Dagsorden:

 

 

     

    Park Nyt

    Udgivelse af

     

     

    Markvandring

    Budgetter

    Dagsorden og referater

    Her kan du hente og læse om tidligere afholdte møder, indkaldelse - dagsorden - referater.

    Senest afholdte møde vil altid ligger under Nyt fra afdelingen, og flyttes til denne side, når der kommer et nyt møde

     

     

    AFDELINGSBESTYRELSEN:

     

    • Driftskontoret har den 9.3.2022 sendt en liste til håndværkeren, over de 50 lejemålsadresse,  som vi har været i kontakt med. Håndværkeren vil lave en registrering af ovenlysvinduerne, og vi kan herefter få et overblik over restlevetiden for disse på hver enkelt bolig, og derved få lavet en videre plan.