Administrationen

Administrationen er åben for personlig betjening

mandage og torsdage 10:00 til 14:00

Telefonisk betjening

alle dage kl. 09.00 - 12.00

75 22 11 12  tryk 1

eller mail udlejning@aabvarde.dk

Der er altid tid til en snak

Skansen 8 

 

 

 

 

 

Din vicevært - Driftskontoret

Driftskontoret, Egernvej 69 har åben :

alle hverdage fra kl.9.00 - 12.00 både på telefon

75 22 11 12 tryk 2

eller ved personlig henvendelse.

Du kan også skrive til os drift@aabvarde.dk

Driftskontoret sørger herefter for at problemet bliver løst og rekvirerer eventuelt nødvendige håndværkere.

Driftskontoret har ansvaret for de udvendige arealer, installationer og beboerservice i dit område.

Det er også driftskontoret der tager sig af:

  • nøgler
  • vaskekort
  • ind- og udflytninger
  • fremvisning
  • affald

 

LUNDVEJ 24A-B-C AAVANGEN 1-3-5

Om afdelingen

 

AAB  - Arbejdernes Andels Boligforening - blev stiftet den 1. december 1938.

Den 1. marts 1939 holdt man licitation på den første afdeling på Lundvej 24. Ejendommen er 3 etager, med 18 lejligheder.

I 1988 blev boligblokken sin første totalrenovering af ydervægge, vinduer, køkkener og badeværelser. De små lejemål har meget små

københavner badeværelser. 

Der er en lille altan til lejlighederne med udsigt til gården mod Aavangen 1-3-5.

Aavangen 1-3-5 blev taget i brug i 1943.

Pr. 1.1.2016 er de 2 afdelinger lagt sammen til  én. 

Ejendommen er også her  i 3 etager, og har siden opførelsen fået ny gavl og facade og dermed meget bedre isolering. I 1999 blev køkkener og badeværelser renoveret.

Afdelingen består i dag af 18 lejemål på Lundvej 24  og 18 lejemål på Aavangen 1-3-5. Lejlighederne er på mellem 57 m² og 84 m², og huslejen er lav, og afdelingen er derfor meget populær hos både unge

som ældre.

Fællesvaskerierne blev moderniseret i 2010. Vaskeriet på Aavangen serviceres i dag fuld og helt af Nortec

Lejemålene er meget attraktive, og ligger ned til Arnbjerg Parken.

Galleri

Afdelingsbestyrelsen

Afdelingen har i øjeblikket ingen afdelingsbestyrelse.

Kunne du tænke dig at arbejde frivilligt i afdelingen og være med til at få en afdelingbestyrelse op at stå ?

Du kan læse mere i pjecen Ny i afdelingsbestyrelsen. 

Husdyr

Afdelingen har besluttet at der må holdes husdyr (hund og kat), samt kæledyr f.eks. kanin i lejligheden. Er du i tvivl, så kontakt os.

 

 

Husorden - Vedligeholdelse

Beboerne beslutter selv husorden i afdelingen på et afdelingsmøde eller ved urafstemning. Formålet med husordenen er at beskrive de hensyn, man nødvendigvis må tage til sine naboer, når man bor tæt sammen.
I husordenen er der tillige taget stilling til, om vi må holde husdyr i boligerne.
I husordenen kan der ikke stilles krav til den enkelte beboers opførsel, udover hvad der almindeligvis betragtes som rimelig adfærd, og den enkelte beboer kan ikke pålægges at udføre arbejdsopgaver, der ikke er nævnt i huslejekontrakten og vedligeholdelsesreglementet.

Råderetten

Alle beboere har råderet over deres bolig - det betyder, at man gerne må forbedre eller ændre sin bolig.

Der skal søges tilladelse hos AAB. Spørg driftkontoret inden du går igang, og hvis du er i tvivl. drift@aabvarde.dk

Vaskeri

Der er fælles vaskeri i kælderen på henholdsvis Lundvej og Aavangen. Ved fejl i vaskeriet på Aavangen, ring til Nortec 70256256. Se opslag i vaskeriet.

Ved indflytning har du fået udleveret en vaskebrink og en aktiveringskode. 

Vaskeriet har åben

  • Aavangen : 07:00 - 23:00 
  • Lundvej : 07:00 - 19:00
  • Vask koste 12 kr.
  • Tørretumbler kost 4 kr. pr. 10 min. 

Nyt fra afdelingen