Alle Nyheder

Indkaldelse og dagsorden til afdelingsmødet

Indkaldelse og dagsorden til afdelingsmødet

04.08.2020

Du kan finde indbydelsen / dagsorden til dit afdelingsmøde under Beboer/afdeling - Find din afdeling (Adresse) og i menuen vælge Nyt fra afdelingen  Linket er både til dagsorden, men også direkte til tilmeldingen.

Du er velkommen til at bruge Tilmeldingslinket til at sende dit forslag til mødet, hvis du har et punkt, du vil have gennemgået på mødet.

Vi glæder os til at se dig.

Indkaldelse til Generalforsamling samt tilmelding

Indkaldelse til Generalforsamling samt tilmelding

04.08.2020

Vi har nu indkaldt til vores årlige Generalforsamling.

Du kan finde dagsordenen her, og samtidig tilmelde dig til mødet.

Du er velkomment til også at bruge tilmeldingslinket, for at fremsende forslag til dagsordenen, hvis du har et punkt, du ønsker gennemgået på Generalforsamlingen.

Husk - er dit forslag omkring noget i din egen afdeling, så er det på afdelingsmødet du skal stille forslaget.

BARSELSVIKAR

BARSELSVIKAR

28.07.2020

 AAB Varde søger en HK-Barselsvikar til driftskontoret

 

Har du lyst til at servicere vores beboere og er du klar til at starte i et barselsvikariat senest 1. oktober, så læs videre.

Vikariatet vil være i 13 måneder.

Til vores driftskontor på Egernvej 69, Varde har vi brug for en alsidig kontorassistent med et udpræget servicegen, og som har ”næse” for driftsplanlægning.

Opgaverne vil være mangeartede, men følgende kan nævnes

 

  • Telefonpasning
  • Tilrettelæggelse af vicevært-besøg hos beboerne
  • Oprette opgaver i it-system
  • Planlægning af ind- og udflytningssyn
  • Indkaldelse til syn
  • Bestilling og udlevering af nøgler
  • Udlevering af vaskebrikker
  • Ad hoc-opgaver i forhold til både driftschef og viceværter
  • Mindre bogføringsopgaver

Vil du vide mere om jobbet, så kan du ringe til Charlotte på 22495557.

 

Arbejdstiden vil være fra 7.30 – 14.30 mandag til torsdag. Fredag fra 7.30 – 12.30. Frokostpausen er betalt, så den ugentlige arbejdstid er på 33 timer. Aflønning i henhold til overenskomst.

Send din ansøgning så hurtigt som muligt til Carsten Finnerup Lauridsen CFL@aabvarde.dk

Der vil løbende blive holdt samtaler.

Når opslaget taget ned fra AAB’s hjemmeside www.aabvarde.dk  er stillingen besat.

 

Carsten Finnerup Lauridsen

 

 

 

Velkommen til AAB´s nye driftchef

Velkommen til AAB´s nye driftchef

27.07.2020

Mandag d. 3 august tiltræder CARSTEN Finnerup Lauridsen som ny driftschef i Arbejdernes Andels-Boligforening.

 

 

 

 

 

 

Carsten afløser Poul Erik Andersen, der som tidligere nævnt har valgt at gå på efterløn.

Carsten er 32 år og oprindeligt uddannet tømrer og har efterfølgende læst til bygningskonstruktør.

Carsten medbringer erfaring fra flere større virksomheder, senest fra Skjøde Knudsen, hvor Carsten var byggeleder på et alment boligbyggeri i Esbjerg.

Tidligere har Carsten været ansat hos Planet Huse og i Grønland Hjemmestyre.

Carsten medbringer således netop de kompetencer og erfaringer, som AAB har brug for de kommende år, hvor vi forventer både nybyggeri af boliger og renovering af vores ældre boligmasse.

Jeg ser derfor frem til samarbejdet med Carsten og håber både lejere og medarbejdere vil tage godt imod ham.

Michael Kornager

SENIOR Liv - det nye magasin er landet

SENIOR Liv - det nye magasin er landet

27.07.2020

Du kan velkommen til at hente et eksemplar her på kontoret, men ellers kan det læses på FaceBook.

Nyt omkring byggeriet på Åhaven 4-32

Nyt omkring byggeriet på Åhaven 4-32

27.07.2020

Se mere omkring Åhaven 4-32 

Vi lægger billeder op gennem hele byggeriet forløb.

 

 

Ferielukket

Ferielukket

24.07.2020

Administrationen på Skansen 8 holder lukket uge 34 (udlejning og økonomi)

Men vi passer stadig på din bolig, så driftskontoret har åbent som normalt, mandag til fredag kl. 9:00 - 12:00 på telefonen 75221112 tryk 2 - 
Her får du fat på viceværterne, gårdmanden, ejendomsfunktionæren eller hvad du kalder os, når vi skal hjælpe med fejl og mangler inde eller omkring din bolig.
Ring også 75221112 tryk 2 hvis du skal lave en aftale om at flytte ind, eller du skal fraflytte. 
Vi er altid klar til at hjælpe, så godt vi kan .

 

 

 

Lukket Grundlovsdag 5. juni

Lukket Grundlovsdag 5. juni

04.06.2020

Har du en situation, der ikke kan vente til først kommende hverdag, kan du kontakte vagttelefonen 

Ring 75221112 tryk 0

 

Lukket Pinsedag og Grundlovsdag

Lukket Pinsedag og Grundlovsdag

28.05.2020

Vi holder lukket 1. juni, Pinsedag og Grundlovsdag den 5. juni

STILLINGSOPSLAG DRIFTSCHEF

STILLINGSOPSLAG DRIFTSCHEF

18.05.2020

Skal  du være vores nye kompetente driftschef ? 

Lyder det interessesant, så læs stillingsopslaget her

Send din ansøgning til lb@aabvarde.dk 

Lukket 21. maj og 22. maj

Lukket 21. maj og 22. maj

18.05.2020

Lukket for varme og varmt vand Kong Kristoffervej

Lukket for varme og varmt vand Kong Kristoffervej

11.05.2020

Lukket fredag 8. maj Store Bededag

Lukket fredag 8. maj Store Bededag

04.05.2020

Lukket fredag 1. maj

Lukket fredag 1. maj

28.04.2020

35 års-jubilæum hos AAB

35 års-jubilæum hos AAB

24.04.2020

Nyeste referater

Den årlige Generalforsamling afholdes ikke i maj måned i år.

Den årlige Generalforsamling afholdes ikke i maj måned i år.

15.04.2020

Dagsordenen bliver omdelt til beboerne hos AAB.

vedtægterne 

 

Vi åbner igen den 20. april 2020

Vi åbner igen den 20. april 2020

15.04.2020

 

PÅSKE LUKKET

PÅSKE LUKKET

01.04.2020

Administrationen / udlejning / bogholderi holder påskelukket fra og med den 6. april til og med den 13 . april.

Driftskontoret / viceværterne holder åbent på telefonen 75 22 11 12 tryk 2, den 6. 7. og 8. april mellem kl. 09:00 og 12:00

Da situationen stadig ikke er normaliseret, henstiller vi til, at det kun er uopsættelige situationer, du ringer til os omkring.

Er det akut opstået, eller det ikke kan vente til næste hverdag, så kan du kontakte vagten på 75 22 11 12 tryk 0

Rigtig god påske

Covid-19 på mange sprog

Covid-19 på mange sprog

31.03.2020

Kender du en, hvor det danske sprog i tale og skrift er en udfordring, og særligt i denne tid, så hjælp dem med informationerne om Covid-19.

Via dette link kan der hentes information omkring Covid-19 på rigtig mange sprog.

Hjælp os med at hjælpe jer 

https://mino.dk/covid19/

Vand er LUKKET i Varde SYD

Vand er LUKKET i Varde SYD

26.03.2020

Beskeden kan altid ses på www.dinforsyning.dk

DRIFTSFORSTYRRELSER I DAG

 VAND

Søndergade, Bryggerstien, Lykkesvej, Ribevej, Abildvej, Skolebakken og Bakkevej, Varde

26. marts 2020

På grund af arbejde på ledningsnettet er vi nødt til at afbryde vandforsyningen i perioden d. torsdag d. 26. marts mellem 09:30 til ca. 12:00 på Varde: Abildvej, Bakkevej, Bryggerstien, Lykkesvej, Ribevej, Sønderalle, Søndergade.
Efter afbrydelsen kan vandet være uklart. Misfarvet vand kan afhjælpes ved at lade vandet løbe i ca. 10 minutter. Misfarvningen har ingen sundhedsmæssig betydning.  

Information om vand og varme regnskabet

Information om vand og varme regnskabet

24.03.2020

Boligforeningen lukker for ekspedition på kontorerne

Boligforeningen lukker for ekspedition på kontorerne

12.03.2020

Varme og vand opgørelse er under udarbejdelse

Varme og vand opgørelse er under udarbejdelse

10.03.2020

Når alle regnskaber er modtaget fra Ista, så bliver dit regnskab omdelt.

Vi forventer det bliver slut marts måned.

Skal du have penge retur, så modregnes dette i din april husleje.

Skal du betale ekstra, bliver dette medtaget i maj måned.

Er du fraflytter, så overføres beløbet til din Nem Konto.

Nyest referat

Nyest referat

27.02.2020

Læs nyeste referat fra Organisationsbestyrelsens møde 25. 02.2020 

Referat fra Kong Kristoffersvej m.m, afdelings bestyrelses møde 15.1.2020

Referat fra Kong Kristoffersvej m.m, afdelings bestyrelses møde 15.1.2020

03.02.2020

Du kan læse referatet her eller under Find Afdeling for Pramstedvej, Kong Kristoffersvej, Dr. Margrethesvej  og Nyt fra afdelingen

nyt referat fra bestyrelsesmødet

nyt referat fra bestyrelsesmødet

29.01.2020

Nyt referat fra organisationsbestyrelsen

Nyt referat fra organisationsbestyrelsen

19.12.2019

Organisationsbestyrelsens referat fra ordinært møde den 10. december 2019. Læs det her eller under Menu, Om boligforeningen, Bestyrelse, referater.

Nyt referat fra afdelingsbestyrelsen Kong Kristoffersvej mm

Nyt referat fra afdelingsbestyrelsen Kong Kristoffersvej mm

04.12.2019

Afdelingsbestyrelsen for Kong Kristoffersvej mfr. har holdt møde. 

Du kan læse referater på afdelingens side.

Velkommen til vores nye hjemmeside

Velkommen til vores nye hjemmeside

01.12.2019

Vi er i dag gået i luften med en ny hjemmeside.

Er du beboer, så har du fået omdelt et brev den 28.11 eller 29.11.

Er du medlem og har en e-mail, så har du fået en mail den 28.11 omkring brugen af hjemmeside.

Har du ikke e-mail, og er du ikke beboer, så skal du blot kontakte udlejning@aabvarde.dk eller på telefonen 75221112, tryk 1

 

 

 

Nyt fra administrationen

Nyt fra administrationen

16.10.2019
Vores nye hjemmeside er bygget op, så den primært er mobilvenlig. I denne tid, hvor alle mere eller mindre bruger mobilen som medie,
har vi lagt stor betydning i, at hjemmesiden skal fungerer maksimalt på mobilen. Oplever du fejl, eller funktioner, der ikke er helt gode,
så giv os et praj. 
Hjemmesiden er lavet således at foto mv er i en størrelse, som passer til det medie du bruger.
 

Sig

Vi bygger Seniorboliger i Sig. Det er et spændende projekt, som vi glæder os til at vise frem, når vi har flere detaljer at kunne dele med jer.
Det bliver vores afdeling 26. 
Er en seniorbolig i landsbyen Sig lige noget for dig, så kan du skrive dig op til afd. 26 Seniorbolig Sig eller kontakte udlejning@aabvarde.dk

SIG

SIG

15.10.2019

Vi bygger Seniorboliger i Sig. Det er et spændende projekt, som vi glæder os til at vise frem, når vi har flere detaljer at kunne dele med jer.

Det bliver vores afdeling 26. 

Er en seniorbolig i landsbyen Sig lige noget for dig, så kan du skrive dig op til afd. 26 Seniorbolig Sig eller kontakte udlejning@aabvarde.dk