Administrationen
Administrationen er åben for personlig betjening
mandage og torsdage 10:00 til 14:00
Telefonisk betjening
alle dage kl. 08.00 - 12.00
75 22 11 12 tryk 1
eller mail udlejning@aabvarde.dk
Der er altid tid til en snak
Skansen 8
Din vicevært - Driftskontoret
Driftskontoret, Egernvej 69 har åben :
Telefonisk betjening
alle hverdage fra kl.8.00 - 12.00 på telefon
75 22 11 12 tryk 2
Du kan også skrive til os drift@aabvarde.dk
Driftskontoret sørger herefter for at problemet bliver løst og rekvirerer eventuelt nødvendige håndværkere.
Driftskontoret har ansvaret for de udvendige arealer, installationer og beboerservice i dit område.
Det er også driftskontoret der tager sig af:
- nøgler
- vaskekort
- ind- og udflytninger
- fremvisning
- affald
RINGKØBINGVEJ 12-18
Om afdelingen
Boligerne ligger lige overfor for Føtex , Møllevej. Det er de bagerste 2 blokke, der er AAB´s med i alt 30 lejemål, fordelt på 3 etager, og blev taget i brug i 1954.
Lejemålene er mellem 46-82 m² og stadig med en meget attraktiv husleje.
Lejemålene er meget populærer, da de ligger lige overfor Føtex og tæt på Kvickly og tæt på midtbyen.
Afdelingen har også gennemgået renovering af køkkener og bad i 1997 og fællesvaskeriet blev moderniseret i 2009. Samtidig blev altanerne renoveret. Enkelte altaner har lejerne fået inddækket bl.a. via råderetten.
Ventetiden til en bolig her er middel til svær - 1-3 år såfremt du er ny på ventelisten.
Afdelingsbestyrelsen
Afdelingsbestyrelsen består af kan du finde her
Afd. 05, Ringkøbingvej
Kunne du tænke dig at arbejde frivilligt i afdelingen og være med til at jeres afdeling er et dejligt sted at bo ?
Du kan læse mere i pjecen Ny i afdelingsbestyrelsen.
Husdyr
Afdelingen har besluttet at der må ikke holdes husdyr (hund og kat), samt kæledyr f.eks. kanin i lejligheden. Er du i tvivl, så kontakt os.
Læs altid afdelingens husorden.
Husorden - Vedligeholdelse
Beboerne beslutter selv husorden i afdelingen på et afdelingsmøde eller ved urafstemning. Formålet med husordenen er at beskrive de hensyn, man nødvendigvis må tage til sine naboer, når man bor tæt sammen.
I husordenen er der tillige taget stilling til, om vi må holde husdyr i boligerne.
I husordenen kan der ikke stilles krav til den enkelte beboers opførsel, udover hvad der almindeligvis betragtes som rimelig adfærd, og den enkelte beboer kan ikke pålægges at udføre arbejdsopgaver, der ikke er nævnt i huslejekontrakten og vedligeholdelsesreglementet.
Råderetten
Alle beboere har råderet over deres bolig - det betyder, at man gerne må forbedre eller ændre sin bolig.
Der skal søges tilladelse hos AAB. Spørg driftkontoret inden du går igang, og hvis du er i tvivl. drift@aabvarde.dk
Vaskeri
Der er fælles vaskeri i kælderen på henholdsvis blokken 12-14 og blokken 16-18. Ved fejl i vaskeriet ring til driften på 75 221 112 tryk 2 eller mail til drift@aabvarde.dk, samt se opslag i vaskeriet.
Ved indflytning har du fået udleveret en vaskebrink og en aktiveringskode.
- Vaskeriet har åben man-lør kl. 7-20. Søndage kl. 10-20
- Vask koster 12 kr.
- Tørretumbler koster 0,30 kr. pr. 1 min.
Priserne er opdateret 9.1.2023
Nyt fra afdelingen
På denne side kan du finde det nyeste fra afdelingen, dagsorden for det senest møde samt referat herfra. Tidligere års møder - referater kan du finde i fanen dagsorden og referater.
Dagsorden afdelingsmødet
Referat afdelingsmødet
Referat afdelingsbestyrelsesmøde
Markvandring
- ref 2021
- ref 2022 - forår - efterår
- forår 2023
- forår 2024
Nyhedsbreve
- Nyhedsbrev III 20072023
- HYGGEBO KALENDER 1. halvår 2024
- Nyhedsbrev I 2024
- Nyhedsbrev juni 2024
- Nyhedsbrev 1.halvår 2025
Dagsorden og referater
Her kan du hente og læse om tidligere afholdte møder, indkaldelser - dagsorden - referater.
Seneste afholdt møde vil ligge under Nyt fra afdelingen, og bliver flyttet hertil, når der kommer nyt møde
Dagsorden afdelingsmødet
- Dagsorden 03092020 - Husk tilmelding grundet Covid19
- Dagsorden 09092021 - Indkommet forslag til dagsordenen
- Dagsorden 21092022 - Forslag lukket 07092022
- Dagsorden 23092023 FORSLAG VEDLIGEHOLD - FORSLAG HUSORDEN - FORSLAG DAGSORDEN 2023
Referat afdelingsmødet
- Referat afdelingsmøde 2019
- Referat afdelingsmøde 2020
- Referat afdelingsmøde 2021 inkl. beretning
- Referat afdelingsmøde 2022
- Referat afdelingsmøde 2023
Referat afdelingsbestyrelsesmødet
- Referat fra afdelingsbestyrelsesmøde 16092021
- Referat fra afdelingsbestyrelsesmøde 28102021
- Referat fra afdelingsbestyrlesesmøde 07062022
- Referat fra afdelingsbestyrelsesmøde 15102022 - konstituering
- Referat fra afdelingsbestyrelsesmøde 14112022
- Referat fra afdelingsbestyrelsesmøde 30012023
- Referat fra afdelingsbestyrelsesmøde 19062023
- Referat fra afdelingsbestyrelsesmøde 18102023 - konstituering
- Referat fra afdelingsbestyrelsesmøde 05022024
- Referat fra afdelingsbestyrelsesmøde 25062024
Trappevask
Opslag information for beboer
- Møde affaldssortering 22.2.2024 kl. 1830
- Fællesspisning mandag 25.3.2024
- Grill dag på den nye terrasse 22.6.2024 kl. 13:00
- EU banko med spisning 24.10.2024 kl. 17:00
- 72timers beredskab - info møde 04.11.2024 kl. 19:00
- Invitation julefrokost 14.12.2024 kl. 13:00
- Invitation Nytårstaffel 4. januar 2025 kl. 13-16