Administrationen

Administrationen er åben for personlig betjening

mandage og torsdage 10:00 til 14:00

Telefonisk betjening

alle dage kl. 08.00 - 12.00

75 22 11 12  tryk 1

eller mail udlejning@aabvarde.dk

Der er altid tid til en snak

Skansen 8 

 

 

 

 

 

Din vicevært - Driftskontoret

Driftskontoret, Egernvej 69 har åben :

Telefonisk betjening

alle hverdage fra kl.8.00 - 12.00 på telefon

75 22 11 12 tryk 2

Du kan også skrive til os drift@aabvarde.dk

Driftskontoret sørger herefter for at problemet bliver løst og rekvirerer eventuelt nødvendige håndværkere.

Driftskontoret har ansvaret for de udvendige arealer, installationer og beboerservice i dit område.

Det er også driftskontoret der tager sig af:

  • nøgler
  • vaskekort
  • ind- og udflytninger
  • fremvisning
  • affald

 

MARKEDSPLADSEN

Om afdelingen

Familie boligerne på Markedspladen 1-9 og Ungdomsboligerne 10-11-12 er fra 1996. 

12 ungdomsboliger, 2 rums på 40 m²

3 handicapboliger, Markedspladsen 2-3-4, 2 rums på 80,1 m²

11 familieboliger i stueetagen. 

11 familieboliger på 1. sal. 

2 rums på 74,2 m² (tv) og 80 m² (th). 3 rums på 92,7 m² (th)

Alle stuelejemål har udgang til terrasse, alle 1.sals har en super dejlig altan.

Ungdomsboligerne er de 3 Cubicblokke, hvor de almene lejemål er rækkehusene.

Der kan kun søges indskudsllån til de almene boliger. Ungdomsboligerne er et depositum, der ikke kan søges indskudslån til.

Ventetiden til de almene boliger her er svær til meget svær - 5-10 år såfremt du er ny på ventelisten.

Ventetiden til en ungdomsbolig bolig her er middel til let  - 1-2 år såfremt du er ny på ventelisten. Husk det er gratis at stå på ventelisten til en ungdomsbolig

Boligerne ligger centralt i Varde midtby, tæt på Føtex, McDonalds, Jyske Bank, Tandlægerne, Kvickly og tæt på Varde Torv.

Galleri

Afdelingsbestyrelsen

Afdelingsbestyrelsen kan du finde her

Kunne du tænke dig at arbejde frivilligt i afdelingen og være med til at jeres afdeling er et dejligt sted at bo ?

Du kan læse mere i pjecen Ny i afdelingsbestyrelsen. 

Husdyr

Afdelingen har besluttet at der må holdes 1 kat og 1 hund i lejligheden. Er du i tvivl, så kontakt os.

Her er særlige regler omkring kat og hund.

Læs altid afdelingens husorden

Husorden - Vedligeholdelse

Beboerne beslutter selv husorden i afdelingen på et afdelingsmøde eller ved urafstemning. Formålet med husordenen er at beskrive de hensyn, man nødvendigvis må tage til sine naboer, når man bor tæt sammen.
I husordenen er der tillige taget stilling til, om vi må holde husdyr i boligerne.
I husordenen kan der ikke stilles krav til den enkelte beboers opførsel, udover hvad der almindeligvis betragtes som rimelig adfærd, og den enkelte beboer kan ikke pålægges at udføre arbejdsopgaver, der ikke er nævnt i huslejekontrakten og vedligeholdelsesreglementet.

Råderetten

Alle beboere har råderet over deres bolig - det betyder, at man gerne må forbedre eller ændre sin bolig.

Der skal søges tilladelse hos AAB. Spørg driftkontoret inden du går igang, og hvis du er i tvivl. drift@aabvarde.dk

 

Vaskeri

Der er fælles vaskeri både til familieboligerne og til ungdomsboligerne.Vaskeriet ligger på hjørnet ved den store marksten. 

Ved indflytning har du fået udleveret en vaskebrink og en aktiveringskode.  Ved fejl i vaskeriet , ring til Nortec 70256256. Se opslag i vaskeriet.

  • Vaskeriet har åben 07:00 - 22:00
  • Vask koster 13,75 kr.
  • Tørretumbler koster 13,75 kr. pr. periode

Priserne er opdateret 9.1.2023

 

Nyt fra afdelingen

På denne side kan du finde det nyeste fra afdelingen, dagsorden for det senest møde samt referat herfra. Tidligere års møder / referater kan du finde i fanen dagsorden og referater

 

Trappevask