Administrationen
Administrationen er åben for personlig betjening
mandage og torsdage 10:00 til 14:00
Telefonisk betjening
alle dage kl. 08.00 - 12.00
75 22 11 12 tryk 1
eller mail udlejning@aabvarde.dk
Der er altid tid til en snak
Skansen 8
Din vicevært - Driftskontoret
Driftskontoret, Egernvej 69 har åben :
Telefonisk betjening
alle hverdage fra kl.8.00 - 12.00 på telefon
75 22 11 12 tryk 2
Du kan også skrive til os drift@aabvarde.dk
Driftskontoret sørger herefter for at problemet bliver løst og rekvirerer eventuelt nødvendige håndværkere.
Driftskontoret har ansvaret for de udvendige arealer, installationer og beboerservice i dit område.
Det er også driftskontoret der tager sig af:
- nøgler
- vaskekort
- ind- og udflytninger
- fremvisning
- affald
STOREGADE 45
Om afdelingen
Bygningen i Storegade 45 er AABs første og hidtil eneste byfornyelsesprojekt fra 1994.
Storegade 45 A- G er 8 lejemål i et gårdmiljø, midt i Varde centrum.
Nogle af lejemålene har indgang fra gaden, andre fra gården. Storegade 45 C og D er på 1. sal.
De andre 6 lejemål har indvendig trappe op til soverum.
En hyggelig lille afdeling, som i 2010 fik fællesvaskeri.
Ventetiden til en bolig her er let til meget let - 3 mdr. - 1 år såfremt du er ny på ventelisten.
Afdelingsbestyrelsen
Afdelingen har i øjeblikket ingen afdelingsbestyrelse.
Kunne du tænke dig at arbejde frivilligt i afdelingen og være med til at få en afdelingbestyrelse op at stå ?
Du kan læse mere i pjecen Ny i afdelingsbestyrelsen.
Husdyr
Afdelingen har besluttet at der må holdes husdyr (hund og kat), samt kæledyr f.eks. kanin i lejligheden. Er du i tvivl, så kontakt os.
Husorden - Vedligeholdelse
Beboerne beslutter selv husorden i afdelingen på et afdelingsmøde eller ved urafstemning. Formålet med husordenen er at beskrive de hensyn, man nødvendigvis må tage til sine naboer, når man bor tæt sammen.
I husordenen er der tillige taget stilling til, om vi må holde husdyr i boligerne.
I husordenen kan der ikke stilles krav til den enkelte beboers opførsel, udover hvad der almindeligvis betragtes som rimelig adfærd, og den enkelte beboer kan ikke pålægges at udføre arbejdsopgaver, der ikke er nævnt i huslejekontrakten og vedligeholdelsesreglementet.
Råderetten
Alle beboere har råderet over deres bolig - det betyder, at man gerne må forbedre eller ændre sin bolig.
Der skal søges tilladelse hos AAB. Spørg driftkontoret inden du går igang, og hvis du er i tvivl. drift@aabvarde.dk
Vaskeri
Der er fælles vaskeri med indgang fra gården, overfor 45 D. Ved fejl i vaskeriet kontakt drift@aabvarde.dk eller ring 75 221 112 tryk 2. Se opslag i vaskeriet.
Ved indflytning har du fået udleveret en vaskebrink og en aktiveringskode.
- Vaskeriet har døgnåben
- Vask koster 11,36 kr.
- Tørretumbler koster 13,63 kr.
Nyt fra afdelingen
- Referat afdelingsmøde 2019 - ingen fremmødt
- Referat afdelingsmøde 2020 - ingen fremmødt
- Referat afdelingsmøde 2021 - ingen fremmødt
- Referat afdelingsmøde 2022 - ingen fremmødt
- Referat afdelingsmøde 2023 FREMTIDENS AFDELINGSMØDER
Markvandring
- ref 2021
- ref 2022 - forår - efterår
- forår 2023
- forår 2024