Administrationen

Administrationen er åben for personlig betjening

mandage og torsdage 10:00 til 14:00

Telefonisk betjening

alle dage kl. 08.00 - 12.00

75 22 11 12  tryk 1

eller mail udlejning@aabvarde.dk

Der er altid tid til en snak

Skansen 8 

 

 

 

 

 

Din vicevært - Driftskontoret

Driftskontoret, Egernvej 69 har åben :

Telefonisk betjening

alle hverdage fra kl.8.00 - 12.00 på telefon

75 22 11 12 tryk 2

Du kan også skrive til os drift@aabvarde.dk

Driftskontoret sørger herefter for at problemet bliver løst og rekvirerer eventuelt nødvendige håndværkere.

Driftskontoret har ansvaret for de udvendige arealer, installationer og beboerservice i dit område.

Det er også driftskontoret der tager sig af:

  • nøgler
  • vaskekort
  • ind- og udflytninger
  • fremvisning
  • affald

 

SIG, P.O. PEDERSENS VEJ

Byggeriet

Husorden og Vedligholdelse

 

Beboerne beslutter selv husorden i afdelingen på et afdelingsmøde eller ved urafstemning. Formålet med husordenen er at beskrive de hensyn, man nødvendigvis må tage til sine naboer, når man bor tæt sammen.
I husordenen er der tillige taget stilling til, om vi må holde husdyr i boligerne.
I husordenen kan der ikke stilles krav til den enkelte beboers opførsel, udover hvad der almindeligvis betragtes som rimelig adfærd, og den enkelte beboer kan ikke pålægges at udføre arbejdsopgaver, der ikke er nævnt i huslejekontrakten og vedligeholdelsesreglementet.

Nyt fra afdelingen

Dagsorden - referater m.v. ligger i mappen 

møder og referater           

Markvandring

Budgetter

Afdelingsbestyrelse

Afdelingsbestyrelsen kan du finde her

Kunne du tænke dig at arbejde frivilligt i afdelingen og være med til at få en afdelingbestyrelse op at stå ?

Du kan læse mere i pjecen Ny i afdelingsbestyrelsen.