Administrationen
Administrationen er åben for personlig betjening
mandage og torsdage 10:00 til 14:00
Telefonisk betjening
alle dage kl. 08.00 - 12.00
75 22 11 12 tryk 1
eller mail udlejning@aabvarde.dk
Der er altid tid til en snak
Skansen 8
Din vicevært - Driftskontoret
Driftskontoret, Egernvej 69 har åben :
Telefonisk betjening
alle hverdage fra kl.8.00 - 12.00 på telefon
75 22 11 12 tryk 2
Du kan også skrive til os drift@aabvarde.dk
Driftskontoret sørger herefter for at problemet bliver løst og rekvirerer eventuelt nødvendige håndværkere.
Driftskontoret har ansvaret for de udvendige arealer, installationer og beboerservice i dit område.
Det er også driftskontoret der tager sig af:
- nøgler
- vaskekort
- ind- og udflytninger
- fremvisning
- affald
LYNGPARKEN
Om afdelingen
Denne afdelingen visiteres af Varde Kommune Visitationen.
AAB administrerer de 32 lejemål i 4 bygninger, med adresserne Lyngparken 1 A, lejlighed 50-87
8 boliger 2 rums på 75 m²
24 boliger 2 rums på 71 m²
Beboerne har hver sin egen lille lejlighed med soveværelse, stue med trinettekøkken og et stort handicapvenligt badeværelse.
Der er desuden fælleskøkken og fælles opholdsrum
Lejeren betaler husleje, aconto vand/varme og a/c strøm for fællesområderne til AAB.
Lejerne betaler desuden strøm i egen bolig direkte til elforsyningen.
Boligerne blev taget i brug i 1997.
Plejehjemmet
Da Lyngparken er et plejehjem, er det som oftest plejepersonalet i Lyngparken, der har viden omkring hverdagen og boligerne.
Har du problem med boligens vedligeholdelse, nøgler, fraflytning og indflytning, så skal du kontakte vores driftskontor, Egernvej 69 på
telerfon 75 221 112 tryk 2 eller mail til drift@aabvarde.dk. Driftkontoret har åben alle hverdage i tidsrummet 09:00 - 12:00.
Skal du lave kontrakt eller opsige lejemålet, skal du kontakte udlejningen på Skansen 8 på telefon 75 221 112 tryk 1 eller mail til udlejning@aabvarde.dk
Administrationen har telefonen åben alle hverdage i tidsrummet 09:00 - 12:00, og åben ekspedition mandage og torsdage i tidsrummet 10:00 - 14:00
Opsigelsesblanket skal ved dødsfald altid bilægges "personregistreringen cpr. side 2", som Bedemanden udfylder.
Husk at kontakte Skifteretten hurtigst muligt for at få boet overdraget, så boligen kan opsiges.
Nyt fra afdelingen
- Referat afdelingsmøde 2019 - ingen fremmødt
- Referat afdelingsmøde 2020 - ingen fremmødt
- Referat afdelingsmøde 2021 - ingen fremmødt
- Referat afdelingsmøde 2022 - ingen fremmødt, budget godkendt af organisationsbestyrelsen
- Referat afdelingsmøde 2023 - ingen fremmødt, budget godkendt af organisationsbestyrelsen
- Referat afdelingsmøde 2024 - ingen fremmødt, budget godkendt af organisationsbestyrelsen
Markvandring
- ref 2021
- ref 2022 - forår - efterår
- forår 2023