Administrationen

Administrationen er åben for personlig betjening

mandage og torsdage 10:00 til 14:00

Telefonisk betjening

alle dage kl. 08.00 - 12.00

75 22 11 12  tryk 1

eller mail udlejning@aabvarde.dk

Der er altid tid til en snak

Skansen 8 

 

 

 

 

 

Din vicevært - Driftskontoret

Driftskontoret, Egernvej 69 har åben :

Telefonisk betjening

alle hverdage fra kl.8.00 - 12.00 på telefon

75 22 11 12 tryk 2

Du kan også skrive til os drift@aabvarde.dk

Driftskontoret sørger herefter for at problemet bliver løst og rekvirerer eventuelt nødvendige håndværkere.

Driftskontoret har ansvaret for de udvendige arealer, installationer og beboerservice i dit område.

Det er også driftskontoret der tager sig af:

  • nøgler
  • vaskekort
  • ind- og udflytninger
  • fremvisning
  • affald

 

AAVANGEN 2-20

Om afdelingen

SIDEN FOR AFDELINGEN OPDATERES IKKE LÆNGERE, MEN OPDATERES UNDER AFDELINGEN LUNDVEJ/AAVANGEN

I 1961 blev Aavangen 2-20 bygget. 10 rækkehuse, 4 rums - 109 m².

Boligerne er renoveret i 1980 samt 1996 har en lille forhaven og en dejlig lukket baghave, hvor der også er garage til hvert lejemål. Nogle beboere har benytttet sig af råderetten, og har opført overdækket terrasse, udestue,
nyt køkken m.m. 

Beliggenheden og størrelsen på lejlighederne gør dem særlig attraktive, og ventelisten er lang. Lejerne bor længe i disse boliger, der ligger tæt ved Arnbjerg parken.

Ventetiden til en bolig her er svær - meget svær  - 5-10 år såfremt du er ny på ventelisten.

I 2022 er afdelingen lagt sammen med Lundvej 24 ABC og Aavangen 1-3-5, under en afdeling 1.

Afdelingen består af ialt 46 lejemål

Galleri

Afdelingsbestyrelsen

Afdelingsbestyrelsen kan du finde her

Kunne du tænke dig at arbejde frivilligt i afdelingen og være med til at få en afdelingbestyrelse op at stå ?

Du kan læse mere i pjecen Ny i afdelingsbestyrelsen. 

Husdyr

Afdelingen har besluttet at der må holdes husdyr (hund og kat), samt kæledyr f.eks. kanin i lejligheden. Er du i tvivl, så kontakt os.

Læs altid afdelingens husorden.

Husorden - Vedligeholdelse

Beboerne beslutter selv husorden i afdelingen på et afdelingsmøde eller ved urafstemning. Formålet med husordenen er at beskrive de hensyn, man nødvendigvis må tage til sine naboer, når man bor tæt sammen.
I husordenen er der tillige taget stilling til, om vi må holde husdyr i boligerne.
I husordenen kan der ikke stilles krav til den enkelte beboers opførsel, udover hvad der almindeligvis betragtes som rimelig adfærd, og den enkelte beboer kan ikke pålægges at udføre arbejdsopgaver, der ikke er nævnt i huslejekontrakten og vedligeholdelsesreglementet.

Råderetten

Alle beboere har råderet over deres bolig - det betyder, at man gerne må forbedre eller ændre sin bolig.

Der skal søges tilladelse hos AAB. Spørg driftkontoret inden du går igang, og hvis du er i tvivl. drift@aabvarde.dk

 

Vaskeri

Der er intet fællesvaskeri. 

Hver bolig kan benytte installationsretten til montering og opsætning af vaskemaskiner og tørretumbler.