Administrationen
Administrationen er åben for personlig betjening
mandage og torsdage 10:00 til 14:00
Telefonisk betjening
alle dage kl. 08.00 - 12.00
75 22 11 12 tryk 1
eller mail udlejning@aabvarde.dk
Der er altid tid til en snak
Skansen 8
Din vicevært - Driftskontoret
Driftskontoret, Egernvej 69 har åben :
Telefonisk betjening
alle hverdage fra kl.8.00 - 12.00 på telefon
75 22 11 12 tryk 2
Du kan også skrive til os drift@aabvarde.dk
Driftskontoret sørger herefter for at problemet bliver løst og rekvirerer eventuelt nødvendige håndværkere.
Driftskontoret har ansvaret for de udvendige arealer, installationer og beboerservice i dit område.
Det er også driftskontoret der tager sig af:
- nøgler
- vaskekort
- ind- og udflytninger
- fremvisning
- affald
SØNDERGADE 44
Om afdelingen
Søndergade 44 A,B og C er 3 lejemål i ét ombygget hus, og de første kunne flytte ind 1.8. 2018.
Pr. 1.1.2023 blev afdelingen lagt sammen med Skolebakke / Abildvej. Opdatering vil herefter ske og kan kun læses på siden afdeling Skolebakken - Abildvej - Søndergade
Boligerne ligger på hjørnet af Søndergade og Lykkesvej, 3 store familieboliger i ét plan, med egen carport og skur til cykler eller anden opbevaring.
44 A har udsigt til Søndergade - 3 rum på 110 m²
44 B har udsigt til Lykkesvej - 3 rum på 105 m²
44 C har udsigt til Lykkesvej - 3 rum på 110 m²
De nye boliger er renoveret i en høj kvalitet, med nyt HTH køkken, gulve er bøgepaket, og beliggenheden er attraktiv tæt på Lykkesgårdskolen og Varde Centret m.m.
Boligerne er med gulvvarme i bad og entre/bryggers, hvor der er klinker. I øvrige rum er der almindelige radiatore (fjernvarme)
Der er flotte ovenlysvinduer, og i Bolig B er der Walk-in Closet. Alle 3 boliger har bryggers.
De 2 lejemål A og C har hver en overdækket terrasse, men alle 3 lejemåle har terrasse ud til Lykkesvej. Der er mindst mulig have og områder der skal passes,
så boligerne passer perfekt til den, der ikke ønsker at bruge tiden på at slå græs.
Afdelingsbestyrelsen
Afdelingen har i øjeblikket ingen afdelingsbestyrelse.
Kunne du tænke dig at arbejde frivilligt i afdelingen og være med til at få en afdelingbestyrelse op at stå ?
Du kan læse mere i pjecen Ny i afdelingsbestyrelsen.
Husdyr
Afdelingen har besluttet at der må holdes husdyr (hund og kat), samt kæledyr f.eks. kanin i lejligheden. Er du i tvivl, så kontakt os.
Husorden - Vedligeholdelse
Beboerne beslutter selv husorden i afdelingen på et afdelingsmøde eller ved urafstemning. Formålet med husordenen er at beskrive de hensyn, man nødvendigvis må tage til sine naboer, når man bor tæt sammen.
I husordenen er der tillige taget stilling til, om vi må holde husdyr i boligerne.
I husordenen kan der ikke stilles krav til den enkelte beboers opførsel, udover hvad der almindeligvis betragtes som rimelig adfærd, og den enkelte beboer kan ikke pålægges at udføre arbejdsopgaver, der ikke er nævnt i huslejekontrakten og vedligeholdelsesreglementet.
- husorden
- Vedligeholdelsesreglement
Råderetten
Alle beboere har råderet over deres bolig - det betyder, at man gerne må forbedre eller ændre sin bolig.
Der skal søges tilladelse hos AAB. Spørg driftkontoret inden du går igang, og hvis du er i tvivl. drift@aabvarde.dk
Vaskeri
Der er intet fællesvaskeri.
Hver bolig kan benytte installationsretten til montering og opsætning af vaskemaskiner og tørretumbler.
Nyt fra afdelingen
SØNDERGADE ER LAGT SAMMEN MED SKOLEBAKKEN/ABILDVEJ
Pr. 1.1.2023 ligger referater m.m. under Skolebakken
- Referat afdelingsmøde 2019
- Referat afdelingsmøde 2020
- Referat afdelingsmøde 2021
- Referat af ekstra ordinært afdelingsmøde 2022
- Dagsorden 30092020 - Husk tilmelding grundet Covid19
- Dagsorden 15092021 - Forslag til mødet
- Dagsorden 15092022 - Forslag lukket 1.9.2022 - ingen fremmødt, der indkaldes til ny møde
- Dagsorden 26102022