Stillingsopslag - Projektleder

 Projektleder søges til boligsocial helhedsplan i Varde.

Har du lyst til at stå i spidsen for arbejdet med ledelsen og udviklingen af den boligsociale helhedsplan i Varde, så har vi et spændende lederjob til dig.

Helhedsplanen vedrører tre boligområder:

Vestparken, Domea Varde

Isbjergparken, Arbejdernes Andels-Boligforening og

Lerpøtparken, Varde Bolig Administration.

Varde Kommune og de tre boligorganisationer har udarbejdet en boligsocial helhedsplan, hvor vi arbejder efter vores vision: Det skal være et attraktivt sted at bo, hvor mennesker gror og det skal være en bydel, rig på fællesskaber for vores godt 1.000 beboere.

Projektlederen skal lede og koordinere aktiviteter indenfor tre indsatsområder: Tryghed og trivsel, Forebyggelse og forældreansvar samt Uddannelse og beskæftigelse.

Dine ansvarsområder/opgaver:

Du skal lede og koordinere indsatserne i den boligsociale helhedsplan.

Du skal lede og motivere medarbejdere og dig selv.

Du skal udvikle, facilitere og være evaluator på forløb og indsatser, som skal implementeres, synliggøres og kommunikeres lokalt med mange forskellige samarbejdspartnere, beboerdemokrater/beboere og personale i områderne.

Du skal styre økonomien indenfor budgetrammen og foretage afrapportering til Landsbyggefonden og bestyrelsen for helhedsplanen.

Du kan håndtere krydspres mellem ledelse og målopfyldelse.

Du kan kommunikere tydeligt på mange niveauer og har god energi, bidrager positivt i dine samarbejdsrelationer, er involverende og har humor.

Dine faglige kompetencer:

Dokumenteret erfaring med personaleledelse og forståelse for strategisk ledelse.

Erfaring med projektstyring, dokumentation og evaluering.

Erfaring med det boligsociale område og eller kendskab til Landsbyggefonden er en fordel – men ikke et krav.

Vi tilbyder:

Et spændende og meningsfyldt job med stor faglig spændvidde, kontaktflade og værdiskabende rolle samt ledelse af en strategisk prioriteret opgave, som løbende evalueres i samarbejde med bestyrelsen.

Praktisk information:

Stillingen er en fuldtidsstilling og tidsbegrænset for perioden 1. april/maj 2019 til 31. december 2021. Der kan forekomme aften- og weekend arbejde. Der er mulighed for genansættelse ved forlængelse af helhedsplanen.

Ansættelsen sker i Varde Bolig Administration, som forestår administrationen af den boligsociale helhedsplan.

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomster. I stillingen indgår man i landsdækkende faglige netværk, der understøtter boligsociale netværk, der er finansieret af Landsbyggefonden.

Synes du ovenstående lyder spændende, er du mere end velkommen til at kontakte:

Direktør Heidi Nielsen, Varde Bolig Administration på telefon 24 87 72 25.

Ansøgning, CV og relevante bilag bedes sendt til hn@vardebolig.dk med overskrift: Projektleder.

Ansøgningsfrist: 22. februar 2019.

Samtaler finder sted umiddelbart efter ansøgningsfristen.

Ansættelsesudvalget består af bestyrelsen for helhedsplanen:

Formand for bestyrelsen, Heidi Nielsen og bestyrelsesmedlemmer.

Se alle nyheder for år: